طراحی سایت موسسه حقوقی و وکالت

گروه زانیم با بیش از 10 سال تجربه در زمینه طراحی سایت و سئو آماده ارائه این خدمات به موسسات حقوقی و وکلای دادگستری می باشد. در سایت های حقوقی آنچه بیش از همه مهم است ارائه راهنمایی و مشاوره دقیق و به روز است. داینامیک بودن سایت و امکان ایجاد تغییرات در کوتاه ترین زمان یکی از ویژگی های اصلی وبسایت های حقوقی می باشد. گروه زانیم برای سئو و  طراحی سایت موسسه حقوقی خدمات زیر را ارائه می دهد.

از نمونه پروژه های موفق گروه زانیم می توان به خدمات طراحی سایت و سئو موسسه عرفان اشاره نمود. موسسه حقوقی عرفان متشکل از وکلای با تجربه دادگستری و به مدیریت آقای دکتر عرفان اسماعیلی از سال 1395 تاسیس شده است. لذا اهمیت طراحی سایت واکنشگرا و به روز باعث آغاز همکاری با این مجموعه شد. در حال حاضر با گذشت 2 سال از طراحی این وبسایت، گروه زانیم مفتخر است که خدمات پشتیبانی سایت و سئو این مجموعه را برعهده دارد.

طراحی سایت:

  • طراحی سایت با وردپرس یا به صورت کدنویسی
  • طراحی اختصاصی بدون استفاده از قالب آماده
  • سرعت بالای سایت
  • طراحی ریسپانسیو برای موبایل و تبلت
  • معماری مرحله بندی شده
  • پشتیبانی سایت
  • طراحی سایت مناسب با اصول سئو
  • ایجاد تغییرات در کمترین زمان
  • ارائه خدمات هاست و دامنه

سئو و بهینه سازی:

  • تحقیق کلمات کلیدی
  • بررسی رقبا و ارائه گزارش کامل
  • بهینه سازی داخلی سایت
  • بهینه سازی خارجی سایت و لینک سازی
  • رفع مشکلات فنی و تکنیکال سایت

چرا وکلا به طراحی سایت نیاز دارند؟

پیشرفت تکنولوژی، وجود سامانه های متعدد برای انجام امور اداری و حتی سایت های فروشگاهی نشانگر استفاده بیش از پیش عامه مردم از اینترنت در عصر امروز است. هماهنگی با سیر فعالیتی دنیای حاضر و روی آوردن مردم به اینترنت و تکنولوژی، نیاز به سایت را برای گسترش هر کسب و کاری ضروری می سازد.

طراحی سایت موسسه حقوقی و وکالت من جمله اقدامات اساسی برای توسعه فعالیت ها و درآمدزایی بدون دردسر موسسه می باشد. همانطور که می دانید دایره خدماتی موسسات حقوقی بسیار گسترده است و با توجه به علم رو به پیشرفت حقوق، هر دسته از این رشته تخصصی خاص لازم دارد. در نظر گرفتن وب سایت دفاتر وکالت، بدون شک پیش زمینه گسترش فعالیت ها در عرصه های متعددی را نیز فراهم می آورد.

نمای مناسب برای یک سایت موسسه حقوقی موفق در مقایسه با سایر وب سایت هایی که در این دسته مشاهده می کنیم باید متفاوت باشد تا نتیجه مطلوب را به همراه داشته باشد. به عبارتی دیگر طراحی سایت برای موسسه حقوقی با سایر سایت ها متفاوت است و باید هزینه و دقت بیشتری را برای آن در نظر داشت.

مزایای طراحی سایت موسسه حقوقی

انتخاب قالب یا تمپلیت مناسب برای سایت، استفاده از طیف رنگی متناسب، منوی کاربردی و… از جمله موارد اساسی یک سایت است. در حالتی که تمامی موارد فوق به نحو احسن به کار گرفته شود، می تواند مزایایی را برای موسسه مربوطه به دنبال داشته باشد. یک وب سایت با ایده جدید و نوین برای گسترش فعالیت هایتان می تواند بسیار مثمر الثمر باشد لذا در این بخش به برخی از مزایای طراحی سایت موسسه حقوقی می پردازیم:

افزایش اعتبار و ارزش موسسه در مقابل موکلین و دیگران، بهبود و تسریع اطلاع رسانی در خصوص اخبار ضروری موسسه به موکلان، کمک به افزایش مراجعه به موسسه. با ایجاد سایت برای موسسه این امکان فراهم است تا مشتریان از سراسر کشور و یا حتی بین المللی باشند که سایت در عین حال به پاسخ گویی به آنان نیز سرعت می بخشد.

کاهش هزینه انجام خدمات و در نتیجه سود دهی بیشتر، امکان ایجاد کارتابل برای هر یک از موکلین جهت بهبود خدمت رسانی به ایشان، شرایط بهتر برای ساماندهی و مدیریت وکیل در امور موکلین، انجام تبلیغات هدفمند، پشتیبانی تمام وقت برای موکیل از طریق سایت، معرفی تمامی خدمات موسسه به صورت مفصل، ایجاد سایت چند زبانه برای مقاصد بین المللی، ارائه گزارش به صورت آنلاین، ایجاد نرم افزار مرتبط با سایت و… .

موارد مذکور تنها برخی از ویژگی ها و مزایایی بود که یک سایت می تواند برای یک کسب و کار هدفمند به دنبال داشته باشد.
لازم به ذکر است که ساماندهی و ایجاد سایت با این قابلیت ها فقط از دست متخصصین این حوزه بر می آید لذا پیش از هر هزینه ای از هدر نرفتن سرمایه و زمان خود اطمینان حاصل نمایید.

ویژگی یک طراحی وب سایت حقوقی مناسب

خصوصیت و ویژگی واحدی برای یک سایت وجود ندارد بلکه این موارد بر حسب مورد و باتوجه به نیاز های متقاضی در نظر گرفته می شود. یک موسسه حقوقی ممکن است به دلیل گستردگی فعالیت های خود حتی نیاز به یک نرم افزار نیز در کنار وب سایت داشته باشد. یک مشاوره تخصصی مناسب از کارشناسان این حوزه می تواند بهترین انتخاب و نتیجه را برای شما به همراه خود داشته باشد.

اهداف طراحی سایت وکلا

اهداف و دلایل متعددی باعث ایجاد یک سایت حقوقی یا مخصوص وکلا می شود اما مهم ترین این موارد به شرح ذیل است که عبارتند از:

  • جذب مشتریان در وهله اول به صورت طبیعی
    این امر در حالتی عملی می شود که با محتوا سئو شده در خصوص حوزه تخصصی شما، در کلمات کلیدی مرتبط دیده شوید.
  • برندینگ (برند سازی)
    همواره ایجاد اعتماد در ذهن مخاطب از اهداف اولیه و اساسی هر صاحب کسب و کاری است که برند دقیقاً ما را در همین زمینه کمک می کند. پس با انتخاب برند مناسب همواره در ذهن مشتریان باقی می مانید و اعتبار و ارزش کسب و کار خود را نیز افزایش خواهید داد.
  • کاهش هزینه های تبلیغات و بازاریابی
    بازاریابی در همه حال از موارد اساسی کسب و کارها بوده است و نمی توان آن را حذف نمود اما امروزه با ایجاد وب سایت این امکان فراهم شده است تا جایگزینی برای بازاریابان متعدد در نظر بگیریم و به دنبال همین امر هزینه این دسته را نیز کاهش دهیم.
  • سوابق کاری و افتخارات
  • با در نظر گرفتن یک بخش مجزا برای سوابق کاری و نمونه کارهای متناسب با کسب و کار، می توان تمامی افتخارات و موارد ضروری مربوطه را به مشتریان نشان داد که این امر تاثیر به سزایی در بازاریابی شبکه ای نیز دارد.

در صورت استفاده از خدمات یک متخصص و بهره گیری از اصول مذکور، می توان این اطمینان را داشت که کسب و کاری موفق را شروع نموده اید.

درباره ما

زانیم در تلاش است برای هر پروژه همه ابعاد فنی، و تکنولوژیکی یک پروژه را بررسی کند و مناسبترین راه کارها را برای برآورده سازی نیازهای کوتاه مدت و بلند مدت پروژه ها برآورده سازد.

بررسی اختصاصی هر پروژه و رویکرد فنی و  Solution  محور به پروژه ها مواردی است که می تواند برای هر پروزه ارزش افزوده قابل توجهی به همراه داشته باشد. 

تماس با ما

کلیه حقوق این سایت مربوط به گروه زانیم می باشد.

برای دریافت لیست رپورتاژهای انگلیسی با ما تماس بگیرید.
This is default text for notification bar